FAQ

  • Dekoracje wysyłamy na dwa dni przed planowaną uroczystością ( terminem, który zaznaczyłaś/eś w formularzu zamówienia)
  • Dekoracje należy do Nas odesłać w pierwszy dzień roboczy po zaplanowanej uroczystości.
  • Dekoracje
  • Nie trzeba ich prać, to jest Nasze zadanie, mamy od tego pralnie. Jeśli jednak wynajmujesz materiały ( obrusy, serwetki itp.) to zanim zapakujesz je do paczki zwrotnej – należy upewnić się, że wszystkie tkaniny są suche.

W przeciwnym razie, materiał spleśnieje i będziemy musieli zatrzymać kaucję.

  • Na takie ryzyko – zabezpieczamy się kaucją.
  • Wielkość kaucji ustalamy indywidualnie do wielkości zamówienia i podaną kwotę należy uiścić przy składaniu zamówienia.
  • Przykładowa kaucja: Zamówienie na kwotę 100 zł – kaucja 100 zł.

Zamówienie na kwotę 50 zł – kaucja 50 zł

  • Zdecydowanie jak najwcześniej J Mamy ograniczone ilości dekoracji, szczególnie w szczycie sezonu ślubnego, kiedy są najbardziej popularne, dlatego nie ma co zwlekać. Jeśli będziesz potrzebować zmiany ilości bliżej planowanej uroczystości – napisz do Nas maila najpóźniej na tydzień przed zaplanowaną wysyłką.
  • Wysyłamy jedynie opłacone zamówienia w całości.
  • Oczywiście, możesz się z Nami umówić na odbiór osobisty – GDYNIA.
  • Wystarczy podać Nam taką informację przy składaniu zamówienia.
  • Oczywiście. Możemy pomóc z dopasowaniem dekoracji, aranżacją ich na miejscu – o ile tylko termin będzie dostępny.
  • Wybierz produkt, który chcesz wypożyczyć
  • Dodaj do koszyka
  • Uzupełnij swoje dane
  • W przeciągu 2/3 dni przesyłamy umowę na maila – jest ona gwarancją rezerwacji.
  • Po otrzymaniu umowy opłacasz zamówienie na podany numer konta.
  • Przy uregulowaniu kwoty na konto bankowe – koniecznie wpisz nr zamówienia jako tytuł przelewu.
  • Na wpłatę czekamy 4 dni, po tym czasie rezerwacja zostanie anulowana.
  • W takiej sytuacji odpowiedzialność spoczywa na przewoźniku – należy spisać protokół reklamacyjny z kurierem na podstawie widocznych uszkodzeń opakowania i przedmiotów wewnątrz.
  • Koniecznie odpakuj paczkę przy kurierze
  • Jeśli jesteśmy w stanie, możemy wysłać towar na wymianę, aby nie pozostawić Cię bez dekoracji.
  •